nedelja, 19. junij 2016

MEDNARODNA ŠOLA BILLUND SE PREDSTAVI




ISB (International School of Billund) je mednarodna šola v kraju Billund na Danskem. Takole se predstavlja na svojih spletnih straneh:

Igra in ustvarjalnost sta v osrčju vseh naših dejavnosti. Tako  spodbujamo otroke, da postanejo ambiciozni vseživljenjski učenci. Kot dobro opremljena šola s podporo Fundacije LEGO imamo enkratno možnost oblikovati in deliti uspešno filozofijo izobraževanja za prihodnost.

Cilji ISB so že od začetka ambiciozni, a dosegljivi: prvič, v realnem okolju prikazati moč igrivega učenja, in drugič, doseči, da bi Billund – prestolnica otrok – postal še privlačnejši kraj za naselitev, tako za danske kot za mednarodne družine.
 

Igrivi učni načrt ISB je zgrajen v zahtevnem okviru mednarodne mature, ki zagotavlja učencem trdno in prenosljivo osnovo akademskih spretnosti. Smo priznana svetovna šola za mednarodno maturo. 


Učenje z igro
Vir: https://www.isbillund.com


Nastanek


Idejo o ustanovitvi Mednarodne šole Billund lahko pripišemo Kjeldu Kirku Kristiansenu, predsedniku upravnega odbora Fundacije LEGO in lastniku skupine LEGO. Svoje misli o šolskem projektu je prvič razkril decembra 2011.

ISB je odprla svoja vrata avgusta 2013 z nekaj več kot 60 učenci, enakomerno porazdeljenimi med vrtcem in osnovno šolo. Danes imamo približno 250 učencev v vrtcu ter na razredni in predmetni stopnji. ISB trenutno poučuje učence v starosti od tri do štirinajst let, v šolskem letu 2018-2019 pa se namerava razširiti do šestnajstega leta.

Naši učenci in osebje prihajajo iz štiridesetih različnih držav. Največ jih je iz Danske, iz Združenih držav, Nemčije in Združenega kraljestva. Približno četrtina staršev dela za skupino LEGO; drugi so zaposleni v različnih mednarodnih in danskih podjetjih v regiji. 




V kaj verjamemo

 


V dinamičnem svetu sedanjosti in prihodnosti imajo največ znanja najprožnejši posamezniki. Še pomembneje pa je, da so radovedni, se samostojno usmerjajo in mislijo globalno. Na ISB gojimo te lastnosti na vsaki razvojni stopnji s spodbujanjem otrok k igri: spraševanju, raziskovanju, medsebojnemu povezovanju, tveganju in refleksiji. Vsak majhen otrok te stvari počne naravno. Naš cilj je zagotoviti, da bodo to počeli vse življenje.
 

Srečo imamo, da nam na začetku tega potovanja pomagajo številni strokovnjaki na področju izobraževanja in igrivega učenja. Skupaj s prijatelji v Fundaciji LEGO smo ponosni na delovne odnose z ustanovami, ki vključujejo Harvard, Massachusettski tehnološki inštitut in Univerzo Tufts.


Izjava o poslanstvu: 


Vodimo in spodbujamo otroke, da bi postali ambiciozni vseživljenjski učenci, ki bodo dosegli osebno izpolnitev in pozitivno prispevali k našemu vedno spreminjajočemu se svetu. Verjamemo, da je to skladno z izjavo o poslanstvu mednarodne mature, ki se osredotoča na idejo ustvarjanja boljšega sveta z izobraževanjem.




Otroci se najbolje učijo z igro


Ko se otroci igrajo, sta njihov um in telo vključena v veselo, notranje motivirano iskanje znanja in pustolovščin. Igra omogoča otrokom preizkušanje meja svojih zmogljivosti brez zadrege ali strahu pred neuspehom. Gradi socialno samozavest in sposobnosti reševanja problemov. (To je povzetek številnih raziskav, ki potrjujejo igro kot pedagoško orodje, izvedla pa jih je Fundacija LEGO.)
 

Ko otroci postanejo starejši, lahko imenujemo igro drugače, na primer »brkljanje«, »raziskovanje« ali »praktično učenje«... toda če govorimo o učencih, ki so dejavno vpleteni in jih vodi notranja želja razumeti in preoblikovati svet, govorimo o isti stvari.

»Ko rečemo igra, mislimo na raziskovanje meja, poskušanje novih stvari, tveganje in preizkušanje. Ta vrsta angažiranosti bo pomagala mladim ljudem pripraviti se na jutrišnjo družbo.«

Naš cilj v ISB je ustvariti kulturo igre za vse starosti z doslednim kombiniranjem navdušenih učiteljev z navdihujočimi viri in dopuščanjem svobode otrokom za vodenje s srci, z umi in dlanmi. 




Učenje preko igre
Vir: https://www.isbillund.com


Projekt nič (Project Zero), Harvardska pedagoška fakulteta


Od leta 1967 Projekt nič Harvardske pedagoške fakultete preučuje bistvene vidike človeškega učenja z najrazličnejšimi inovativnimi, neodvisno sponzoriranimi raziskavami. V šolskem letu 2015/2016 je ISB postala najnovejši partner Projekta nič in skupaj se bomo lotili dvoletnega raziskovalnega projekta z naslovom Pedagogika igre.
 

Veliko je znanega o pomenu igre v razvoju otrok. Malo pa je raziskav o tem, kaj bi lahko pomenilo postaviti igro v središče šolanja. Kakšen je odnos med igro in igrivim učenjem? Kako učitelji, učni načrti in šolska skupnost ustvarijo kulturo, ki podpira igrivo pedagogiko?
 

V teku teh dveh let bodo raziskovalci Projekta nič in učitelji ISB ustvarjali, preizkušali in prilagajali na igri zgrajen izobraževalni okvir.
 

To sicer ne predstavlja drastične spremembe za ISB. Pedagogika igre je pravzaprav način učenja raziskovalcev iz tega, kar naša šola že počne. Razlika je v tem, da bodo imeli učitelji IBS zdaj priložnost sodelovati z uglednimi izvedenci na področju izobraževanja in postati še boljši v dokumentiranju svojih izkušenj v učilnici ter v učenju iz njih.



Vrtec


KDO: Otroci v starosti tri do šest let, razdeljeni po starosti, v oddelke od prvega do tretjega. Vse oddelke vodi vsaj en angleško in en dansko govoreči vzgojitelj. Prizadevamo si vzdrževati razmerje en vzgojitelj na 7 ali 8 otrok. Smo ustanova razreda A po kriterijih Danskega združenja učiteljev za zgodnje otroštvo in mladost glede velikosti fizičnega prostora na otroka.

KAJ: Ko obiskovalci stopijo skozi vrata ISB vrtca, najprej komentirajo (poleg zavitega notranjega tobogana) to, da je videti, da se vsi zabavajo. Na Danskem vlada močno kulturno prepričanje, da bi moral biti vrtec čas učenja z igro. V ISB združujemo to filozofijo (ki je konec koncev osnova vsega, kar počnemo) z zahtevnim transdisciplinarnim okvirom programa za prva leta mednarodne mature. In res se zelo zabavamo.

KDAJ: Dan vrtca poteka od 8.00 do 14.00.

KJE: Na prvi pogled je jasno, da so naši arhitekti uživali v oblikovanju vrtca ISB. Tu boste med drugim našli notranjo hišico na drevesu, skrivne podzemne zaloge LEGO kock, lutkovna gledališča, obilico kostumov, kuhinjo otroške velikosti, delovne mize, bralne kotičke, igrišče z veliko prostora za tek, plezanje in kolesarjenje… Smo omenili zavit notranji tobogan?


Vrtčevski dan druge starostne skupine vrtca:

8:00: Prihod in čas v krogu.

8:30: Enota raziskovanja.

Prvina, ki definira Program za prva leta, je enota raziskovanja: širša tema, ki vključuje predmete, kot so družboslovje, naravoslovje, matematika in jezik. Zadnjih nekaj tednov druga skupina raziskuje in se igra na temo »umetnost«.

9:30: Malica.

10:00: Matematika. V povezavi z enoto o umetnosti učenci druge skupine vadijo prepoznavanje oblik.

11:00: Prosta igra.

11:50: Kosilo. Osebje in učenci jedo kot družina, da lahko tudi najmlajši otroci vadijo vljudno sedenje, podajanje posod in postrežbo; vse to je del našega prizadevanja, da bi se od prvega dne osredotočali tako na življenjske kot na akademske veščine. Kosilu sledi čas tišine.

12:30: Enota raziskovanja.

14:00: Popoldanski klub. Ko se ob dveh konča šolski dan vrtca, se veliko otrok odpravi ven do časa za odhod domov. Na Danskem imamo močno tradicijo igre na prostem in otroci v ISB pridejo pripravljeni na vreme. 



Učenje z igro, igrivo učenje, lego kocke kot učni pripomoček
Vir: https://www.isbillund.com


Razredna stopnja


KDO: Otroci v starosti šest do enajst let, razdeljeni po starosti v razrede od prvega do petega. Učni jezik je angleški, vsi učenci razredne stopnje pa imajo večino dni 45 minut pouka danščine. Prizadevamo si obdržati razrede v velikosti okrog dvajset učencev. Vsak razred vodita razrednik in pomočnik.

KAJ: V ISB igrivo učenje ni šala (čeprav jih lahko nekaj vključuje). Program mednarodne mature za prva leta postavlja izobraževalni okvir, ki je zahteven, vodi ga raziskovanje in je dovolj prilagodljiv, da učenje z igro postane resničnost.

KDAJ: Šolski dan razredne stopnje poteka od 8.00 do 14.00 (za nekatere razrede ob nekaterih dneh do 15.00).
 

KJE: V ISB smo ponosni na učno okolje, ki goji skupnost in ustvarjalnost. Naše učilnice so svetle in zračne, z velikimi drsnimi vrati, ki omogočajo lahek prehod med učilnico in učenjem v skupnosti. Igrišče razredne stopnje je prostrano in vključuje plezalo, ki omogoča učencem prepotovati štirideset metrov, ne da bi se dotaknili tal.


Šolski dan četrtega razreda razredne stopnje je lahko videti tako:

8:00: Jutranji zbor. Kmalu po tem, ko zazvoni zvonec, se četrti razred z drugimi učenci razredne stopnje zbere k obvestilom, zgodbam, pesmim, nastopom pod vodstvom učencev…

8:15: Enota raziskovanja (širša tema, ki vključuje predmete, kot so družboslovje, naravoslovje, matematika in jezik). Zadnjih nekaj tednov četrti razred raziskuje in se igra na temo »naravni viri«. Danes se učenci pripravljajo za predstavitev županu svojega namišljenega mesta. Kaj bi moralo nadomestiti neuspešno elektrarno na premog v mestu?

»V pristopu na podlagi raziskovanja je lepota. Učitelji zastavljajo k razmišljanju spodbujajoča vprašanja, potem pa učenci vodijo enoto. V ISB učence vidimo kot odlične v učenju, sposobne raziskovati svet, oblikovati svoje razumevanje in se udejstvovati - Idah Khan, koordinatorka programa za prva leta

9:30: Malica

10:00: Jezik. Četrti razred trenutno dela na zgradbi povedi in ločilih.

10:45: Danščina. Otroci na razredni stopnji se učijo danščino kot materni ali drugi jezik.


11:30: Kosilo in prosta igra.

12:15: Matematika.

13:00: Drama.

13:45: Čas za učenje. Vključuje priložnost za delo na skupinskih projektih, dokončanje domače naloge ali iskanje dodatne pomoči.

14:30: Popoldanski klub. Dejavnosti lahko vključujejo snovanje strategij s šahovskim klubom, petje s šolskim zborom, delo na šiviljskem projektu ali nogometno tekmo. Eno popoldne na teden je posvečeno igri z roboti LEGO® MINDSTORMS®.


»ISB daje mojim otrokom svobodo izražanja in užitka v fantastičnem učnem okolju. Vsak dan se veselijo šole in njene moči ni mogoče bolje opisati.« - Stephen Powell, oče učencev ISB

»V ISB so učitelji zelo dostopni in vedno sprejmejo naše predloge. Vsak teden prejmemo časopis in vsaj enkrat na mesec je možnost sestanka staršev in učiteljev. Cenim takšen nivo sodelovanja.« Ana, mama učenca druge skupine vrtca

»Kot da je ISB narejena po meri za Gustava. Vsak dan ga izzivajo in porivajo do roba njegovih sposobnosti – nikoli pa do kritične točke. Domov pride utrujen, a srečen.« - Stine Landbo, mama učenca ISB 



Igrišče mednarodne šole Billund na Danskem
Vir: https://www.isbillund.com


Predmetna stopnja


KDO: Otroci v starosti enajst do šestnajst let, razdeljeni po starosti v razrede od šestega do desetega. Predmetno stopnjo smo uvedli v akademskem letu 2015/2016 z razredi od šestega do osmega. V vsakem od naslednjih dveh let bomo dodali en razred. Učni jezik je angleški, učenci pa se učijo tudi danščino in en dodaten jezik.

KAJ: Na predmetni stopnji ISB je dan razdeljen po predmetih, vendar z močnim poudarkom na igrivem in interdisciplinarnem učenju. Učenci lahko vgradijo prvine oblikovanja v naravoslovje ali glasbo v predmet posamezniki in družbe. Pri vseh predmetih si prizadevamo, da bi bilo učenje karseda praktično. Še posebej na predmetni stopnji je ustvarjalni prostor igrišče naših učencev … poleg pravega igrišča, ki je oblikovano z mislijo na starejše učence.

KDAJ
: Šolski dan predmetne stopnje poteka od 8.00 do 15.35 (ob petkih 15.00).

KJE
: Avgusta 2016 se bo predmetna stopnja preselila v čisto novo krilo naše prenovljene stavbe. Učilnice bodo zgrajene po oblikovalskih načelih, ki bodo omogočala tekoče prehode med skupinskim in individualnim učenjem.


Šolski dan osmega razreda je lahko videti približno tako:

8:00: Matična učilnica. Družbeno koristno delo je del programa za predmetno stopnjo. Osmi razred, ki ga je navdihnilo raziskovanje ekosistemov, se je odločil porabiti nekaj časa za čiščenje bližnjega močvirja.

8:30: Naravoslovje. Kot del iste enote o ekosistemih je učitelj naravoslovja izzval osmi razred, naj zgradi novejši in učinkovitejši sistem kompostiranja za šolo. Učenci se oboroženi z načrti na podlagi svojega znanja o lokalnih razkrojevalcih odpravijo v lesarsko delavnico na delo.

9:15: Matematika.

10:00: Učenje jezika. Od predmetne stopnje naprej se učenci učijo tako danščine kot drugega jezika.

10:45: Telesna in zdravstvena vzgoja.

11:30: Kosilo in prosta igra.

12:30: Posamezniki in družbe / oblikovanje. Osmi razred preučuje renesanso. Po učenju o netopirju podobni letalni napravi Leonarda Da Vincija učenci nadaljujejo z raziskovanjem sodobne biomimikrije ter gradijo svoje z naravo navdahnjene izume v Studiu izobraževalnih inovacij LEGO in sobi za oblikovanje.

»Interdisciplinarno učenje z integracijo dveh ali več predmetov v eno enoto spodbuja širše perspektive in globlje razumevanje kompleksnih zadev.« - Sue Oates, vodja akademskega programa

13:15: Jezik in književnost. Osmi razred, ki je še vedno pri temi renesanse, se uči o Shakespearju, s poudarkom na Hamletu kot primeru humanističnega mišljenja.

14:00: Glasba.

15:30: Popoldanski klub. 




Pomoč in podpora pri učenju


Ugodno razmerje med številoma učencev in učiteljev ter zaposlovanje številnih pomočnikov zagotavljata, da učenje otrok na vseh stopnjah dobiva dobro podporo. Zagotavljamo tudi intenzivno poučevanje angleščine in danščine za tiste, ki jezika ne obvladajo dovolj tekoče, da bi lahko učinkovito dosegali učne cilje za svojo starostno skupino.



Sodelovanje s starši


Mednarodna šola Billund si prizadeva biti odprta in sprejemajoča skupnost za družine z vsega sveta in starši igrajo ključno vlogo v uresničevanju tega.
 

Vpletenost staršev se v ISB pojavlja v veliko oblikah. Na formalni ravni vsako leto izvolijo dva izmed staršev v Šolski upravni odbor in tri v Starševski svet vrtca. Neformalno vabimo starše k prostovoljnemu darovanju časa in veščin na številnih družabnih dogodkih za vso šolo ter občasno kot del načrtovanja popoldanskih klubov. Na filozofski ravni pa smo začeli serijo predavanj Starševska univerza, namenjeno spodbujanju stalnih razprav o izobraževanju, razvoju otrok in o tem, kako lahko ISB postane zvezda vodnica za 21. stoletje.
 

Tudi sodelovanje staršev in učiteljev v ISB jemljemo zelo resno. Poleg dveh obveznih konferenc staršev in učiteljev vsi naši učitelji ponujajo dan odprtih vrat na koncu vsake enote raziskovanja in redne priložnosti za pogovor na štiri oči. 


Moderna šolska arhitektura, okrogla knjižnica
Vir: https://www.isbillund.com



Upravljanje


Šolski upravni odbor
 

V skladu s Statutom mednarodne šole Billund Šolski upravni odbor ISB sestavlja pet članov. Dva člana je določila Fundacija LEGO, dve predstavnici staršev pa so izvolili starši. Zunanjega predstavnika je določila Danska industrijska organizacija.


Svet staršev vrtca
 

V skladu s predpisi za vrtec Mednarodne šole Billund svet staršev vrtca sestavlja pet članov. Tri izvolijo starši otrok v vrtcu, dva pa določi Šolski upravni odbor. Sestankov se udeležuje tudi predstavnik osebja, ki pa ne glasuje.


Odbor učencev
 

Odbor učencev ISB sestoji iz po dveh učencev iz vsakega razreda od drugega naprej, ki ju izvolijo vrstniki. Odbor učencev se sreča dvakrat na mesec in je odgovoren za prenašanje predlogov in vprašanj učencev vodstvu šole



Hrana
 

Pri kosilu učenci jedo v slogu družine, za vsako mizo je tudi član osebja. Okvir Mednarodne mature pri učencih spodbuja veselje do tveganja. Zato spodbujamo otroke, naj poskusijo različna živila, hkrati pa zagotavljamo, da pojedo dovolj za celodnevno vzdrževanje zadostne ravni energije. Pripravljeni smo se prilagajati alergijam in drugim prehranskim potrebam. Na splošno se poskušamo izogibati postrežbi sladkorja polnih prigrizkov in pijač v šoli, čeprav jih dovolimo ob posebnih priložnostih, kot so rojstni dnevi in drugi posebni dogodki.



Nordic Network

ISB je članica Nordijske mreže mednarodnih šol. Mreža si prizadeva za komuniciranje in sodelovanje med članicami, da bi zagotovila najboljše možne prakse v mednarodnem izobraževanju. 


Lego kocke kot učni pripomoček, učenje z igro, igrivo učenje
Vir: https://www.isbillund.com


              **************************************************

 

Priročnik za starše
 

Na spletni strani šole je priročnik za starše na 24 straneh v pdf obliki. V njem vidim implicitno sporočilo, da šola upošteva starše kot enakovredne partnerje v svojih prizadevanjih za dobro šolo, da se zaposleni staršev ne 'bojijo' in da jim je celo v interesu, da starši učencev komunicirajo tudi med seboj. Zajema številna pojasnila o delu šole, na primer:

-Šola uporablja informacijski sistem ManageBac, ki omogoča osebju in staršem vsakodnevno medsebojno obveščanje (podobno kot pri nas e-Asistent), starši pa lahko tudi napišejo skupno sporočilo ostalim staršem razreda; v sistemu je viden koledar dogodkov za celotno šolo, učni načrti in poročila o napredku učencev. V posebnih mapah sistema so dosegljivi kontaktni podatki tistih staršev, ki so se predhodno s tem strinjali.

-Vsi razredni učitelji pošiljajo staršem ob petkih poročilo (newsletter) o dogajanju preteklega tedna, pogosto so dodane tudi pomembne informacije v zvezi z delom v naslednjem tednu.

-Na začetku vsakega meseca vodstvo pošlje staršem poročilo o vsem, kar zadeva celo šolo, npr. o prihajajočih dogodkih, novem osebju...

-Starši imajo svojo fejsbuk skupino; so-administrira jo osebje šole, ki skrbi za zaščito zasebnosti učencev in zaposlenih, da so v skupini samo starši aktualnih učencev in da komunikacija ostaja na kulturnem nivoju.

-Vse o ’odlaganju’ in ’pobiranju’ otrok; med drugim priporočajo, da v tem času starši ne uporabljajo mobilnih naprav, z namenom boljšega stika z otrokom in osebjem. V zvezi z zamujanjem pa velja naslednje pravilo: Pričakujemo, da bodo starši spoštovali osebje in pravočasno prihajali po otroka. Od ponedeljka do četrtka se šola zapira ob 17. uri, v petek pa ob 16. uri. Če ste pozni, vas poskusimo kontaktirati. Če v tridesetih minutah ne dosežemo nobenega od staršev, bomo poklicali lokalno policijo, ta pa obvesti družinsko službo (family service), da pridejo po vašega otroka.

-Nove učence sprejemajo skozi vse leto. Posebno pozornost posvetijo temu, da se novinec oziroma vsa družina čuti sprejeta. Dva do tri tedne po prihodu pošljejo staršem vprašalnik, kako so zadovoljni z vključitvijo, pa tudi svoje poročilo, kako poteka otrokovo vživljanje v šolsko okolje. Če starši opažajo drugačno stanje kot šola, se dogovorijo za srečanje in pogovor.

-O pravilih:

Na začetku šolskega leta vsak razred skupaj izdela pravila vedenja, ki ga imenujemo Temeljni dogovor. Vsebina tega dogovora se razlikuje od razreda do razreda, a vsi temeljijo na osnovnih vrednotah spoštovanja, poštenja, integritete in odgovornosti.

ISB osebje si nadvse prizadeva krepiti pozitivna vedenja. Če učenci kljub temu izberejo neustrezno vedenje, uporabijo naslednje strategije:

-Zaposleni natančno opredeli neustrezno vedenje in pojasni, kaj naj učenec naredi, da popravi položaj. To je lahko pisanje ali risanje opravičila, pomoč pri čiščenju dela prostorov itn. Te naloge nikoli niso učne narave. Odvisno od teže neustreznega vedenja, učenca morda pošljejo za določen čas v pisarno, da razmisli.

-Če se neustrezno vedenje nadaljuje, pokličejo starše na pogovor z učiteljem, svetovalcem in/ali administratorjem, kjer po potrebi priporočijo načrt ravnanja.

-V primeru dlje trajajočega neustreznega vedenja, nasilja ali namernega povzročanja večje škode osebju ali na šolski lastnini je učenec lahko začasno ali trajno izključen.

-Kako obravnavajo nasilništvo:

Po zgledu danske nacionalne kampanje proti nasilništvu ISB pojmuje nasilništvo kot različna ravnanja, ki imajo namen sporočati »tukaj nisi vključen.«

Nasilništvo je direktno ali indirektno, besedno, fizično ali elektronsko.

ISB ima cilj zagotavljati skupnost, ki toplo sprejema vsakogar. Učitelji so usposobljeni za proaktiven pristop, ko gre za nasilništvo; pogosto spodbujajo skupinske razprave ali celo določijo ’partnerje za igro’ ob prvih znakih izločenosti. Na srečo jim majhni razredi in dovolj osebja to omogoča.

V primerih vztrajnega ali hujšega nasilništva zaposleni obvestijo starše nasilnikov in žrtev; po potrebi organizirajo sestanek vseh vpletenih in izdelajo načrt ravnanja.

-Kako se odzivajo na neprimerno govorjenje:

Neprimerno govorjenje, kot so kletvice ali opravljanje, na ISB ni sprejemljivo. Če učitelji slišijo neprimerno besedo, nemudoma reagirajo. Istočasno razumejo, da je igra z jezikom pomemben del otroške radovednosti, in ne želijo ustvarjati kulture strahu. Tako ima odziv na uporabo neprimernih besed vedno za cilj, da učenci razumejo, zakaj uporaba vulgarnosti v medkulturnem okolju ni primerna.

-Na koncu priročnika so telefonske številke in e-naslovi vseh pisarn in glavnega osebja, ter elektronski naslovi vsega ostalega osebja. 

 
Napisati tako lepo zveneč priročnik za starše tudi pri nas načeloma ni problem (imamo šolske publikacije, vzgojne načrte...). Verjamem pa, da v šoli Billund tudi povsem dosledno izvajajo, kar so zapisali, in v tem je bistvena razlika od slovenske birokratske naravnanosti - za mnoge je s tem, da je nekaj napisano, tudi že dovolj narejeno.

Bistveno prednost vidim v veliki pripravljenosti šolskega osebja za enakovreden dialog s starši, ter odzivnosti na pojavljanje nezaželjenih oblik vedenja med učenci. Tudi medsebojno povezanost staršev - dosegljivost kontaktnih podatkov in normo medsebojnega komuniciranja z namenom reševanja nasilništva, učnih težav (organiziranje medsebojne učne pomoči izven šolskega časa) in drugih pojavov v razredu sem v naši šoli močno pogrešala.


Šolnine

Na spletni strani so cene v danski valuti, pretvornik valut pa mi pove, da znaša cena vrtca 342 evrov, šolnina pa 396 evrov na mesec. Izleti niso zajeti v to ceno, zajtrkovalni klub in popoldanski klub pa so. Drugi otrok (ali več njih) iz iste družine ima 50-odstotni popust.


Vir: https://www.isbillund.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar